PISA radionica – Program za međunarodnu procjenu postignuća učenika (PISA) 2018: Put ka kvalitetnom učenju u Bosni i Hercegovini

U organizaciji UNICEF-a BiH i Agencije za predškolsko, osnovno i srednje obrazovnje BiH u pratnerstvu sa Organizacijom za ekonomsku saradnju i razvoj (OECD) održana je radionica na gore pomenutu temu na kojoj su učešće uzeli Adil Đipa, kao PISA koordinator za našu školu i četiri učenika iz naše škole.

PISA je trogodišnje međunarodno testiranje koje ima za cilj procjenu obrazovnih sistema širom svijeta testiranjem znanja i vještina 15-godišnjih učenika.

BiH će prvi put učestovati u PISA testiranju 2018. godine, sa glavnim fokusom na čitalačkoj pismenosti, ali i na matematici i nauci. Rezultati PISA testiranja će pružiti naučne dokaze o tome koliko djece u BiH zapravo uče i osvijetliti ključne aspekte kavliteta osnovnog obrazovnog sistema u državi.

Glavni cilj radionice je bio da omogući učesnicima:

  1. da saznaju više o evropskim iskustvima sa PISA testiranjem i vrijednosti ovog testiranja za razvoj obrazovnih politika;
  2. da postignu dogovor o tome kako će BiH koristiti PISA testiranje za poboljšanje ishoda učenja;
  3. da razgovaraju o ključnim pravcima za koherentan okvir za razvoj kvalitetnog obrazovanja u BiH.

Radionica je organizovana 13. i 14. marta 2018. godine u UN zgradi u Sarajevu.

Ovdje moram istaći da smo mi bili jedina škola koja je na ovu konferenciju poslala učenike koji će možda biti obuhvaćeni PISA testiranjem, te su na taj način izravno imali priliku saznati šta je PISA testiranje, čemu služi i na koji način treba pristupiti istom i učenici su bili veoma zadovoljni što su imali priliku prisustvovati i aktivno učestvovati u panel diskusijama i radionici i iskazati svoje mišljenje ljudima iz gore navedenih organizacija, ljudima iz Ministarstava i Pedagoških zavoda i direktorima škola o obrazovnim sistemima u BiH, čime su zadovoljni, odnosno čime nisu zadovoljni u našem obrazovnom sistemu.

Slične objave